Teemme patikointiretken Vaakkoin ulkoilualueelle lauantaina 5.10.2024. Kuljemme Nuuksion järviylängöllä ympyräreitin, jonka pituus on noin 5 km. Evästauon pidämme Kämmenlammen laavulla nuotion äärellä. Reitti on keskivaativa, ja polveileva maasto sisältää nousuja ja laskuja. Kuljemme pääasiassa polkuja pitkin, ja poluilla saattaa olla juuria ja kiviä. Reittimme varrella on useita lampia, muun muassa Saaren Musta, joka on mainittu Nuuksion kauneimmaksi.

Kokoonnumme klo 11 lähtöpaikkaamme, joka on Vihdintien varrella sijaitseva parkkipaikka/ hiekkakenttä osoitteessa Saarijärventie 1, 02980 Espoo. Oppaamme Päivi Riihelä odottaa meitä lähtöpaikalla. Retken kesto on noin 4 tuntia.

Ota mukaan omat eväät, nuotiomakkarat ja juomavesi. Tukevat maastokelpoiset jalkineet ovat poluilla parhaat.

Ilmoittautumiset 3.10. mennessä sähköpostilla toimisto@suomenretkeilyliitto.fi. Lisätietoja myös Hannele Pöllä, puh. 040 504 8296.

Tervetuloa osallistumaan kaikista jäsenyhdistyksistä!