Lappi kutsuu keväthangille Pallastunturin maastoon, Rihmakurun ja Lumikeron maisemiin! Majoittuminen Retkeilyliiton omilla kämpillä Rihmakurussa tai Vuontispirtillä Lumikero-rakennuksessa tai 4 hengen mökeissä. Teemme yhteisiä hiihtoretkiä päivittäin molemmista yöpymispaikoista.

Järjestämme bussikuljetuksen Tikkurilan rautatieasemalta Vantaalta, mikäli kuljetukseen ilmoittautuu vähintään 20 henkilöä. Edestakaisen bussimatkan hinta on noin 180 euroa/henkilö. Mikäli matkustajia on enemmän, hinta laskee vastaavasti. Voit saapua myös omalla autolla tai junalla Kolariin ja sieltä reittibussilla Vuontispirtille tai Rihmakurun tienhaaraan.

Majoitus täysihoidolla Vuontispirtillä:

2 hengen huone 665,00 euroa/hlö (Lumikerossa)
4 hengen mökki 455 euroa/hlö

Vuontispirtissä majoittuvien hinta sisältää tulopäivän illallisen tai iltapalan, seuraavina päivinä aamupalan, eväät ja päivälliset. Lähtöpäivänä aamiainen. Sauna sisältyy hintaan päivittäin ja kodan käyttö puineen kahtena iltana.

Majoitus Retkeilyliiton omilla hirsikämpillä Rihmakurussa:

4 hengen kämpässä 335 euroa/mökki eli 84 euroa/henkilö koko viikolta.

Rihmakurussa majoittuvat valmistavat aamupalan, eväät ja muut ruokailut itse. Tarvikkeet hankitaan kämpille etukäteen yhdessä sopien ja kustannukset jakaen. Myös Vuontispirtillä tai Raattamassa voidaan käydä syömässä.

Hiihtoviikon osallistumismaksu on 40 euroa/hlö, minkä lisäksi osallistujat maksavat majoituksen ja mahdollisen bussikuljetuksen. Rihmakurussa yöpyjät maksavat lisäksi ruokatarvikkeet.

Ilmoittautuminen 23.1.2024 mennessä Suomen Retkeilyliiton toimistolle puh. 045 1369744 tai sähköpostilla toimisto@suomenretkeilyliitto.fi. Mainitse ilmoittautumisen yhteydessä toiveesi majoituspaikasta ja mahdollisesta osallistumisesta bussikuljetukseen. Lisätietoja antaa myös Hannele Pöllä, puh. 040 504 8296.

Osallistumismaksu maksetaan 23.1.2024 mennessä Suomen Retkeilyliiton tilille FI66 1521 3007 119458 viitenumerolla 13709.

Riihimäen Retkeilijöiden hiihtoviikko Pallaksen maisemissa 16.3.-23.3.2024

Jos tämä ajankohta hiihtoviikolle sopii sinulle paremmin, ota yhteyttä Riihimäen Retkeilijöiden Anneli Vähämaahan puh. 040 7664201. Annelilta saat tarkemmat tiedot bussikuljetuksesta ym.