Tapaamme lauantaina 27.1. klo 11 Kaitaniemen leirikeskuksessa, osoitteessa Kaitalantie 32, 05950 Hyvinkää. Yövymme Kaidantuvan sisätiloissa tai omassa teltassa ulkona.

Ota mukaan oma makuupussi, tyyny ja tyynyliina, ruokailuvälineet sekä pyyhe ja muut saunomisvarusteet. Ulkona yöpyjät ottavat mukaansa myös teltan ja muut siihen liittyvät tarpeelliset varusteet. Teltan voi tarvittaessa saada lainaksi.

Osallistumismaksuun sisältyy lauantaina tulokahvit/teet, keittolounas ja iltapala sekä sunnuntaina aamupala ja keittolounas. Kukin tuo mukanaan omat retkieväät lauantaille ja sunnuntaille.

Rämpimisretket tehdään lauantaina ja sunnuntaina jalan, lumikengillä tai suksilla. Voimme jakaantua pienempiin ryhmiin ja valita eri reittejä voimien ja innostuksen mukaan.

Kaikkien yhdistysten akat ovat tervetulleita! Kimppakyydit ovat suositeltavia. Hyvinkäälle pääsee hyvin junallakin, ja järjestämme autokyydin Hyvinkään asemalta Kaitaniemelle.

Ilmoittautuminen 23.1.2024 mennessä Suomen Retkeilyliiton toimistolle puh. 045 1369744 tai sähköpostilla toimisto@suomenretkeilyliitto.fi. Mainitse ilmoittautumisen yhteydessä mahdolliset erityisruokavaliot ja ilmoita, mikäli tarvitset kyytiä tai lainavarusteita. Lisätietoja: Hannele Pöllä, puh. 040 504 8296.

Osallistumismaksu 30 € maksetaan 23.1.2024 mennessä Suomen Retkeilyliiton tilille FI66 1521 3007 119458 viitenumerolla 13602.