Perinteiset Retkeilyliiton Elotreffit ovat kaikkien yhdistysten yhteinen tapaaminen, joka järjestetään tänä vuonna Lahdessa. Yöpyminen on Hotelli & Ravintola Opiston Kunkussa.  Lauantaina tutustutaan Enonsaaren luonnonsuojelualueeseen, jossa on laavu, lenkkipolku ja ravintola. Menemme saareen reittilaivalla. Lisäksi luvassa on kirkkovenesoutua ja käynti Lahden Terveysmetsässä sunnuntaina, joka on niin ikään luonnonsuojelualue.

Koko tapahtuman osallistumismaksu on 90 €/henkilö. Yhden päivän osallistuminen 45 €.

Elotreffien hintaan sisältyy iltapala perjantaina, majoitus 2-hengen huoneissa kaksi yötä ml aamiainen (1-hengen huone pieni lisämaksu), laivamatka edestakaisin Enonsaareen, lauantaina yksi ruokailu ja kahvit sekä retkiohjelma.

Tapahtuman järjestää Salpausselän Samoojat. Tavataan Lahes!

Sitovat ilmoittautumiset Retkeilyliiton toimistoon Tiinalle, puh. 045 1369 744 tai sähköpostilla toimisto@suomenretkeilyliitto.fi viimeistään 10.7.2024. Retken hinta maksetaan ilmoittautumisen yhteydessä Suomen Retkeilyliiton tilille FI66 1521 3007 119458 viitenumerolla 11332.  Lisätietoja ohjelmasta Aune Kurki puh. 040 561200, sähköpostilla aune.kurki@elisanet.fi.